مصاحبه آرشیو خبر ها
الکس منینگر در ضیافت شام باشگاه سیه ‌نا خطاب به بوفون چه گفت؟

الکس منینگر در ضیافت شام باشگاه سیه ‌نا خطاب به بوفون چه گفت؟

4 سال پس از جدایی دروازه‌بان اتریشی یووه از این باشگاه، او در بازگشت به کشور ایتالیا و شهر سیه‌نا در منطقه توسکانی (قلب سرزمین چکمه‌ای) او به تمجید ستاره بی‌ چون و چرای فوتبال ایتالیا پرداخته تا ضمن نمایش قدرشناسی‌اش، نشان دهد ذخیره بوفون بودن هیچگاه او را در مقابل این گلر اسطوره‌ای قرار نداده و خصوصیات فراموش‌ناشدنی سوپر جی‌جی همچنان در خاطر او باقی‌مانده است.

 

اَلکس مَنینگر دروازه‌بان سابق یووه که بعد از جدایی‌اش از جمع بیانکونری‌ها در سال 2012 تاکنون در باشگاه آگزبورگ آلمان حضور دارد، روز گذشته در ضیافت شامی که به دعوت مالکان باشگاه سیه‌نا (باشگاهی که منینگر 3 سال سابقه بازی در آن را نیز دارد) اظهارنظری کوتاه در مورد بوفون کرده که در جایِ خود خواندنی است:

 

جی‌جی فوق‌العاده است. یک استثناء و یک حرفه‌ای بی‌همتا. علاوه بر همه اینها؛ توانمندی و استعدادِ منحصربه فرد جسمی و روحی او را نیز نباید نادیده گرفت.

 

این دروازه‌بان 38 ساله و اتریشی در ادامه توصیفاتش از بوفون، خطاب به او گفت:

 

مطمئن هستم می‌توانی بدون هیچ مشکلی تا دو سال دیگر هم به فوتبالت ادامه دهی.

 

الکس منینگر دروازه‌بان موبورِ و معروف تیم ملی اتریش که عملکرد درخشانش در اواخر دهه نود در باشگاهِ آرسنال انگلستان، او را در ابتدای دهه 2 هزار میلادی رهسپار ایتالیا کرد، در سال 2008 و در سن 31 سالگی پس از مصدومیت طولانی مدتی که برای بوفون پیش آمد از اودینه‌زه به یوونتوس نقل مکان کرد و در حدود 35 دیدار نیز با پیراهن بیانونکری به میدان رفت. منینگر سرانجام در انتهای فصل 2012‐2011 به تیم تازه‌واردِ رقابت‌های دسته اول فوتبال آلمان (بوندس لیگا) پیوست و تاکنون نیز در این باشگاه حضور دارد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: